Γκάλοπ
ΓΚΑΛΟΠ
Αντρικές
α) Στράτος Παγιουμτζής ( όχι τόσο για το μεγάλο φάσμα που έπιανε η φωνή του όσο για τη φοβερή μάγκικη χροιά του- γειά σου Στράτο μου τεμπέλη!)
β) Κάβουρας
γ) Νταλκάς
Γυναικείες
α) Ρίτα-το λέω κι ανατριχιάζω-Αμπατζή (κατά τη γνώμη μου Η Φωνή-γάντι για ρεμπέτικο, Σμυρναϊκο
β) Μπέλλου σαν μεταγενέστερη χωρίς αυτό να μειώνει την απίστευτη αυτή κρυστάλινη αλλά και κάργα μαγκικη φωνάρα της
2-Και όσο για συνθέτες αδέρφια μου εδώ με βασανίζει το μεγάλο δίλλημα
γιατί και με τους δύο έχω κλάψει κι έχω γλεντήσει το ίδιο...Λοιπόν (όσο μπορείς να τους συγκρίνεις, γιατί μην ξεχνάμε ότι ο ένας ήταν πατέρας του ρεμπέτικου κι ο άλλος ενας συνθέτης φαινόμενο που το πήγε και λίγο παραπέρα...) Μάρκος ή Τσιτσάνης? Θα πώ περισσότερο στο δικό μου γκάλοπ γιατί έχω βρεί εξίσου καλά επιχειρήματα οπότε πρός το παρόν τους αγαπάω και τους σέβομαι κ' τους δυο το ίδιο!
Όμως-και πάντα κατά την ταπεινή μου γνώμη-πέρα απο αυτούς τους δύο έχω να δηλώσω ότι ο Τούντας είναι η πιο αξιοθαύμαστη μορφή συνθέτη αφού:
α)Δεν έπινε κι όμως έχει γράψει κορυφαία τραγούδια για drugs(και με νόημα)
Β)Έβαζε εντελώς ρεαλιστικά πολλές φορές και αστεία θέματα στα τραγούδια του σε σημειο που κερδίζει με τον πιο απλό τρόπο-μεγάλη δουλειά για έναν συνθέτη, κι όσοι γράφουν απο εσας το ξέρουν καλά αυτό ειδικά με το στοίχο
γ)Και σημαντικότερο: η μουσική που έγραψε έχει τόσες αλλάγες δρόμων(στο ίδιο κομμάτι) τόσο ελεύθερο στύλ που όμως είναι πάντα στο ρυθμό και τέτοια φαντασία που, ας μου επιτραπεί ο όρος, άνετα τον λες alternative συνθέτη του ρεμπέτικου, τραβηγμένο αλλά ο τύπος είναι χαλαρά ο Αινσταιν της τότε εποχής ειδικά όσο αφορά τη μουσική!!
Περπατάω στο δρόμο και μυρίζει φούντα
λες να χτυπήσω για tatto στην πλάτη μου τον Τούντα?
(Έτσι για να θυμηθούμε λίγο και τα παρόμοια στιχάκια που λέγαμε στο στρατό!)
-
- More than 50 posts user
- Δημοσιεύσεις: 85
- Εγγραφή: 07 Σεπ 2004 04:26 pm
- Τοποθεσία: ΑΘΗΝΑ, NIKAIA
ΟΙ ΦΩΝΕΣ ΣΑΝ ΑΥΤΗ ΤΟΥ ΚΑΒΟΥΡΑ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΚΑΙ ΣΗΜΕΡΑ Ή ΣΑΝ ΑΥΤΗ ΤΟΥ ΝΤΑΛΓΚΑ ΚΑΙ ΠΑΝΤΑ ΘΑ ΥΠΑΡΧΟΥΝ. ΔΕΝ ΑΝΑΔΕΙΚΝΥΟΝΤΑΙ ΣΗΜΕΡΑ ΟΜΩΣ ΚΑΤ' ΕΜΕ ΓΙΑ ΔΥΟ ΒΑΣΙΚΟΥΣ ΛΟΓΟΥΣ.
1. ΔΕΝ ΓΝΩΡΙΖΟΥΝ ΤΙΣ ΤΕΧΝΙΚΕΣ ΠΟΥ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΟΥΣΑΝ ΟΙ ΠΑΛΙΟΤΕΡΟΙ ΤΡΑΓΟΥΔΙΣΤΕΣ ΣΤΟ ΛΑΡΥΓΓΙ ΚΑΙ ΣΤΟ ΔΙΑΦΡΑΓΜΑ ΚΑΙ ΑΚΟΜΑ ΠΙΟ ΣΗΜΑΝΤΙΚΟ ΕΝΩ ΕΧΟΥΝ ΑΣΧΟΛΗΘΕΙ ΠΑΡΑ ΠΟΛΛΟΙ ΝΕΟΤΕΡΟΙ ΜΟΥΣΙΚΟΙ ΜΕ ΤΙΣ ΤΕΧΝΙΚΕΣ ΟΡΓΑΝΟΠΑΙΞΙΑΣ ΚΑΙ ΣΕ ΜΕΓΑΛΟ ΒΑΘΜΟ ΤΙΣ ΕΧΟΥΝ ΑΦΟΜΟΙΩΣΕΙ, ΔΕΝ ΑΣΧΟΛΕΙΤΑΙ ΣΧΕΔΟΝ ΚΑΝΕΝΑΣ ΜΕ ΤΙΣ ΦΩΝΗΤΙΚΕΣ ΤΕΧΝΙΚΕΣ ΤΗΣ ΕΠΟΧΗΣ ΕΚΕΙΝΗΣ.
2. ΔΕΝ ΓΝΩΡΙΖΟΥΝ ΤΙΣ ΜΟΥΣΙΚΕΣ ΚΛΙΜΑΚΕΣ ΠΟΥ ΕΚΤΕΛΟΥΣΑΝ ΦΩΝΗΤΙΚΑ. ΕΔΩ ΝΟΜΙΖΩ ΟΤΙ ΧΡΕΙΑΖΕΤΑΙ ΣΠΟΥΔΗ ΓΙΑ ΝΑ ΚΑΤΑΚΤΗΘΕΙ ΑΥΤΗ ΓΝΩΣΗ ΔΙΟΤΙ ΟΙ ΚΛΙΜΑΚΕΣ ΑΥΤΕΣ ΠΕΡΙΕΧΟΥΝ ΠΟΛΥ ΠΕΡΙΣΟΤΕΡΑ ΜΟΥΣΙΚΑ ΧΡΩΜΑΤΑ ΑΠΟ ΟΣΑ ΜΠΟΡΟΥΝ ΝΑ ΑΠΟΔΟΘΟΥΝ ΑΠΟ ΤΑ ΣΥΓΚΕΡΑΣΜΕΝΑ ΟΡΓΑΝΑ.
ΓΕΝΙΚΟΤΕΡΑ ΘΕΛΩ ΝΑ ΕΠΙΣΗΜΑΝΩ ΤΗΝ ΑΝΑΓΚΗ ΤΗΣ ΕΠΙΣΤΑΜΕΝΗΣ ΜΕΛΕΤΗΣ ΤΩΝ ΦΩΝΗΤΙΚΩΝ ΤΕΧΝΙΚΩΝ ΤΗΣ ΕΠΟΧΗΣ ΑΥΤΗΣ ΟΠΟΥ ΚΑΤΑΓΡΑΦΗΚΕ ΤΟ ΡΕΜΠΕΤΙΚΟ ΚΑΙ Η ΜΟΥΣΙΚΗ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΠΑΡΑΔΟΣΗ ΑΙΩΝΩΝ.
ΟΣΟ ΓΙΑ ΤΟ ΠΟΙΑ ΘΕΩΡΩ ΚΑΛΥΤΕΡΗ ΦΩΝΗ, ΑΞΙΟΛΟΓΟΝΤΑΣ ΑΥΤΗ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟ ΑΚΑΤΕΡΓΑΣΤΗ(ΔΕΝ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΕΙ ΤΙΣ ΓΝΩΣΤΕΣ ΤΕΧΝΙΚΕΣ) ΚΑΙ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟ ΣΥΝΑΙΣΘΗΜΑΤΙΚΗ ΑΠ' ΟΛΕΣ, ΨΗΦΙΖΩ ΑΠΟΣΤΟΛΟ ΧΑΤΖΗΧΡΙΣΤΟ.
Re: ΓΚΑΛΟΠ
loolAris έγραψε:Περπατάω στο δρόμο και μυρίζει φούντα
λες να χτυπήσω για tatto στην πλάτη μου τον Τούντα?
- vacondios
- More than 150 posts user.
- Δημοσιεύσεις: 324
- Εγγραφή: 28 Αύγ 2004 07:17 am
- Τοποθεσία: Αρτέμιδα Αττικής
Πού τις είδες να μας το πείς κι εμάς? Φίλε μου δεύτερος Κάβουρας δεν υπάρχει και ούτε πρόοκειταιι να ξαναπεράσει από το μουσικό στερέωμα. Πού 'σαι καημένε Κάβουρα έγραψε και τραγούδησε ο Μάρκος αν και δεν τον έχω ακούσει να τραγουδάει τραγούδια του Μάρκου (τραγούδησε κυρίως Σκαρβέλη και Παπάζογλου) Πέθανε σε ηλικία 34 ετών και κανένας δεν τόλμησε να ξανατραγουδήσει όσα τραγούδησε.THETTALOS έγραψε:ΑΠΟ ΤΗΝ ΠΡΟΣΩΠΙΚΗ ΜΟΥ ΠΕΙΡΑ ΚΑΙ ΤΙΣ ΓΝΩΣΕΙΣ ΕΧΩ ΝΑ ΚΑΤΑΘΕΣΩ ΤΑ ΕΞΗΣ:
ΟΙ ΦΩΝΕΣ ΣΑΝ ΑΥΤΗ ΤΟΥ ΚΑΒΟΥΡΑ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΚΑΙ ΣΗΜΕΡΑ Ή ΣΑΝ ΑΥΤΗ ΤΟΥ ΝΤΑΛΓΚΑ ΚΑΙ ΠΑΝΤΑ ΘΑ ΥΠΑΡΧΟΥΝ.