Ψηφοφορία: Τσομίδης
- giorgos100
- More than 100 posts user
- Δημοσιεύσεις: 109
- Εγγραφή: 02 Σεπ 2004 09:17 pm
- Τοποθεσία: ΑΘΗΝΑ---Ν.ΗΡΑΚΛΕΙΟ
Εφυγαν τοτε κυριως εκτελεστες του μπουζουκιου και ορισμενοι συνθετες.Κατα μια περιεργη μαλιστα συμπτωση εφυγαν οι καλυτεροι απο τους σολιστες του μπουζουκιου ,εκεινοι δηλαδη που επαιζαν στις ηχογραφησεις των περισσοτερων δισκων της εποχης.
Οι περισσοτεροι ριζωσαν εκει ,παιζοντας κυριως το παλιο ρεπερτοριο στα ελληνικα (αλλα και σε μικτα) κεντρα της Ν.Υορκης η της Καλιφορνιας και κερδισαν αρκετα χρηματα τα περισσοτερα εκ των οποιων σπαταλουσαν επι τοπου!.
Στην δεκαετια του 80 αρχισαν να επιστρεφουν στην Ελλαδα , ωριμοι πια, κι αφου οι δουλειες τους εκει δεν πηγαιναν καθολου καλα .Τα νεα Ελληνοαμερικανοπουλα δεν πηγαινας στα Ελληνικα κεντρα και οι Αμερικανοι θαμωνες , οταν περασε η μοδα του ΖΟΡΜΠΑ και του ΠΟΤΕ ΤΗΝ ΚΥΡΙΑΚΗ, επαψαν να ενδοιαφερονται για το συρτακι και το Ελληνικο φορκλορ.
Βεβαια οι ανθρωποι αυτοι εζησαν πλεον 2 πατριδες -η και καμμια! Αρχισαν να πηγαινοερχονται στην Αμερικη,αφου η Ελλαδα δεν ειχε καμμια σχεση με την πατριδα που ειχαν στην καρδια και στο μυαλο τους και οι #απροσαρμοστοι# οπως ειχαν γινει ,δεν μπορεσαν να απορροφηθουν απο την μουσικη ζωη του της συγχρονης Αθηνας.Ομως εκει στην Αμερικη ,στα 20 και 30 χρονια της ξενητειας ειχαν ΚΡΑΤΗΣΕΙ και ειχαν ΔΙΑΣΩΣΕΙ το ΗΘΟΣ και την ΕΥΑΙΣΘΗΣΙΑ στο παιξιμο της μουσικης που σπανια μπορεις να συναντησεις τα τελευταια χρονια στους μουσικους ιδιωτες της Αθηνας.
Μια τετοια χαρακτηριστικη περιπτωση ειναι και του περιφημου Ιορδανη Τσομιδη ,ενος σπουδαιου ,πρωην επαγγελματια και νυν ερασιτεχνη,σολιστα του μπουζουκιου του οποιου η δεξιοτεχνια και η σπανια ευαισθησια εχουν καταγραφει σάυτο τον δισκο.
ΓΙΩΡΓΟΣ ΚΟΝΤΟΓΙΑΝΝΗΣ
..................................................................................................
Αντιγραφη απο το οπισθοφυλλο του δισκου ΖΩΝΤΑΝΕΣ ΗΧΟΓΡΑΦΗΣΕΙΣ ΙΟΡΔΑΝΗΣ ΤΣΟΜΙΔΗΣ..
Φιλικα Γιωργος
Δεν αμφισβητεί κανείς της δυνατότητές του στο μπουζούκι αλλά το αποτέλεσμα!
Είναι ένας μεγάλος δεξιοτέχνης (απο τους μεγαλύτερους) μεν αλλά αυτό από μόνο του δεν σημαίνει πολλά. Θα δώσω δυο παραδείγματα:
Ακούστε το μινόρε του! (είναι το σόλο του Μπέμπη) και συγκρίνεται το κιόλλας με την εκτέλεση του Μπέμπη για να καταλάβετε την διαφορά από έναν φοβερό δεξιοτέχνη όπως είναι ο Τσομίδης και έναν πραγματικά μεγάλο μπουζουξή (επίσης δεξιοτέχνη)
Ακούστε και το "Πλουσιόπαιδο" σε εκείνη την αμερικάνικη ηχογράφηση, όπου παίζει και τραγουδά!!! Νομίζω είναι το πλέον γελοίο!!! (αυτό με τη δίεση πια.....)
Ούτε με συγκίνησε κάποιο από τα δικά του ταξίμια που άκουσα.....
Βέβαια δεν λέω ότι είναι και κακός απλά γίνεται βαρετός!
Όταν είναι αναγκασμένος να μην παρεκτρέπεται βέβαια ήταν άριστος πχ στης ηχογραφήσεις μαζί με τον Μπέμπη!! όπου γίνεται κόλαση!!
ΥΓ.Σήμερα άκουσα το "Οριεντάλ τσιφτετέλι". Εκεί μπορώ να πω ότι μου άρεσε, πολύ μάλιστα! ένας λόγος είναι ότι δεν παρεκτρέπεται (Βέβαια δεν το ακουσα ολόκληρο, ακόμα δεν κατέβηκε, οπότε αμα αλλάξω γνώμη θα σας ενημερώσω

ΥΥΓ όπως, πολύ σωστά, λέει ο Γιώργος: Ήμαρτον! ας χαλαρώσουμε λίγο!....
- giorgos100
- More than 100 posts user
- Δημοσιεύσεις: 109
- Εγγραφή: 02 Σεπ 2004 09:17 pm
- Τοποθεσία: ΑΘΗΝΑ---Ν.ΗΡΑΚΛΕΙΟ
Η μουσικη εχει 7 νοτες..
Ο καθενας τις χειριζεται οπως θελει και γουσταρει...
Αλλος τις κανει τσαμικο αλλος σκυλαδικο αλλος ρεμπετικο..
Αλλος τις παιζει ομορφα αλλος φαλτσα..
Αλλος γουσταρει να ακουει το ενα η το αλλο...
Δερβεναγας στα γουστα δεν μπορει να μπει...
Γιαυτο ας ακουει οτι γουσταρει ο καθενας...
ΜΑΓΚΙΑ ΤΟΥ!!!
Παντα Φιλικα
Γιωργος