Re: QUIZ
Δημοσιεύτηκε: 09 Μαρ 2016 11:28 pm
Ευχαριστώ πολύ, αεροκωπηλάτη, για την πρώτη σου διευκρίνιση η οποία αλλάζει το σκεπτικό μου ως προς την σειρά της όλης διαδικασίας.
Τώρα τουλάχιστον για την περίοδο 1937-1940 έχουμε κάτι πιο σταθερό που αρχίζει να μοιάζει σαν μεθοδολογία αν ήταν να ακολουθηθεί και βελτιωθεί φυσικά, για μία κάπως καθαρότερη ιστορική τοποθέτηση των τραγουδιών.
Θα μπορούσαμε επομένως να μιλήσουμε για:
1. Σύνθεση στίχων και μουσικής (σε αόριστο/άγνωστο χρόνο αλλά πριν την αίτηση αδείας)
2. Καταγραφή αριθμού αδείας και ημερομηνίας όπου υπάρχουν στοιχεία.
3. Καταγραφή αριθμού μήτρας και ημερομηνίας ηχογράφησης όπου υπάρχουν στοιχεία.
4. Καταγραφή αριθμού δισκογραφικής εκδόσεως/κυκλοφορίας και ημερομηνία όπου υπάρχουν στοιχεία.
Τα παραπάνω στοιχεία στην σειρά που τα έβαλα αποτελούν για μένα μία εργάσιμη ιεραρχία βάσει της οποίας θα γινόταν μία πιο ξεκούραστη δουλειά με αναφορές κλπ, για όλους τους ενδιαφερόμενους.
Βλέπω ότι πολλές φορές διάφορα στοιχεία θα απουσιάζουν και επίσης απογοητεύομαι από την απάντησή που δίνεις στο τρίτο ερώτημα για τα τραγούδια που κρίθηκαν "ακατάλληλα". Δεν θα μπορέσουμε ίσως ποτέ να μάθουμε την πραγματική έκταση του φαινομένου και την αρνητική του επίδραση πάνω στο ρεμπέτικο, αλλά η δουλειά πρέπει να γίνεται με ότι στοιχείο πέφτει στα χέρια μας.
Αναρωτιέμαι αν τουλάχιστον υπάρχουν προσωπικές μαρτυρίες από παλιούς "φωνογραφιτζήδες" όπως τους λέει ο Μπάτης (και του εαυτού του συμπεριλαμβανομένου) , που ίσως δεν έχουν ακόμα ληφθεί υπ' όψιν και θα έπρεπε να επανεξεταστούν.
Τι λές?
Τώρα τουλάχιστον για την περίοδο 1937-1940 έχουμε κάτι πιο σταθερό που αρχίζει να μοιάζει σαν μεθοδολογία αν ήταν να ακολουθηθεί και βελτιωθεί φυσικά, για μία κάπως καθαρότερη ιστορική τοποθέτηση των τραγουδιών.
Θα μπορούσαμε επομένως να μιλήσουμε για:
1. Σύνθεση στίχων και μουσικής (σε αόριστο/άγνωστο χρόνο αλλά πριν την αίτηση αδείας)
2. Καταγραφή αριθμού αδείας και ημερομηνίας όπου υπάρχουν στοιχεία.
3. Καταγραφή αριθμού μήτρας και ημερομηνίας ηχογράφησης όπου υπάρχουν στοιχεία.
4. Καταγραφή αριθμού δισκογραφικής εκδόσεως/κυκλοφορίας και ημερομηνία όπου υπάρχουν στοιχεία.
Τα παραπάνω στοιχεία στην σειρά που τα έβαλα αποτελούν για μένα μία εργάσιμη ιεραρχία βάσει της οποίας θα γινόταν μία πιο ξεκούραστη δουλειά με αναφορές κλπ, για όλους τους ενδιαφερόμενους.
Βλέπω ότι πολλές φορές διάφορα στοιχεία θα απουσιάζουν και επίσης απογοητεύομαι από την απάντησή που δίνεις στο τρίτο ερώτημα για τα τραγούδια που κρίθηκαν "ακατάλληλα". Δεν θα μπορέσουμε ίσως ποτέ να μάθουμε την πραγματική έκταση του φαινομένου και την αρνητική του επίδραση πάνω στο ρεμπέτικο, αλλά η δουλειά πρέπει να γίνεται με ότι στοιχείο πέφτει στα χέρια μας.
Αναρωτιέμαι αν τουλάχιστον υπάρχουν προσωπικές μαρτυρίες από παλιούς "φωνογραφιτζήδες" όπως τους λέει ο Μπάτης (και του εαυτού του συμπεριλαμβανομένου) , που ίσως δεν έχουν ακόμα ληφθεί υπ' όψιν και θα έπρεπε να επανεξεταστούν.
Τι λές?