ΑΔΜΙΝΟΡΑΤΟΡΑ!!!
- bill1961
- συντονιστής<br>(03/2008 ως τώρα)
- Δημοσιεύσεις: 1024
- Εγγραφή: 10 Μάιος 2005 11:51 pm
- Τοποθεσία: Ηγουμενίτσα
- vacondios
- More than 150 posts user.
- Δημοσιεύσεις: 324
- Εγγραφή: 28 Αύγ 2004 07:17 am
- Τοποθεσία: Αρτέμιδα Αττικής
Ε όχι και Ινδός ο Καϊξής! Ίσως θυμίζει λίγο αλλά δεν έχει καμιά σχέση! Γράφτηκε τη δεκαετία του 40 πολύ πρίν εισβάλουν οι "Ινδοί"bill1961 έγραψε:Και τελικά, κάτι παρόμοιο έκανε και ένας άλλος μεγάλος, ο Χατζηχρήσος, με τον Καϊξή. Και ΕΥΤΥΧΩΣ μάγκες μου που το έκανε και ακούμε σήμερα αυτή την τραγουδάρα.
- vacondios
- More than 150 posts user.
- Δημοσιεύσεις: 324
- Εγγραφή: 28 Αύγ 2004 07:17 am
- Τοποθεσία: Αρτέμιδα Αττικής
η ουσία του του topic είναι ακριβώς η ίδια: Κάποια τραγούδια κάποιων Καλλιτεχνών που με τα οποία από το 1950 τελείωσε η εποχή του ρεμπέτικου απειλούν να καταλάβουν εξέχουσα θέση σε τούτο το site για να καταστρέψουν το ρεμπέτικο χαρακτήρα τουPLANTMAN έγραψε:to xalasame ligo to topic alla i mia kouventa fernei tin alli!
- bill1961
- συντονιστής<br>(03/2008 ως τώρα)
- Δημοσιεύσεις: 1024
- Εγγραφή: 10 Μάιος 2005 11:51 pm
- Τοποθεσία: Ηγουμενίτσα
- vacondios
- More than 150 posts user.
- Δημοσιεύσεις: 324
- Εγγραφή: 28 Αύγ 2004 07:17 am
- Τοποθεσία: Αρτέμιδα Αττικής
Κανένα τραγούδι του Χατζηχρήστου δεν έχει σχέση με Ινδικές επιρροές. Μήν μπλέκεις το ανατολίτικο με το ινδικό. Όλα τα τραγούδια του είναι αριστουργήματα. Το δικό μου αγαπημένο μου είναι το "Λίγη αγαπη σου ζητώ μικρό μου".bill1961 έγραψε:Μάλλον δεν έγινε κατανοητό, αυτό που είπα. Δεν ισχυρίστηκα ποτέ ότι ό Χατζηχρήστος έκλεψε τη μελωδία του Καϊξή. Έγραψε ελληνικό τραγούδι με ξεκάθαρες ινδοαραβικές επιρροές. Το ίδιο ακριβώς έκανε και ο Τσιτσάνης. Και για να γίνω σαφέστερος, ο Χατζηχρήστος είναι ένας από τους καλύτερους για μένα συνθέτες του ρεμπέτικου, ο δε καϊξής ένα από τα δυο-τρία καλύτερά του τραγούδια. Δε μπαίνω στη λογική του ποιος είναι ο πρώτος (Μάρκος ή Τσιτσάνης), άλλωστε θεωρώ κάμποσους ισάξιους, αλλά δε μπορώ να αγνοήσω ότι αν δεν ήταν ο Τσιτσάνης, ο Μάρκος θα έιχε τη μοίρα που είχαν μέχρι πριν λίγα χρόνια ο Δελιάς, ο Κηρομύτης, ο Χατζηχρήστος, ο Σκαρβέλης, ο Παπάζογλου ο Γιοβάν τσαούς και τόσοι άλλοι.
Η μοίρα του Δελλιά: Πεθανε 29 ετών από ηρωίνη. Πλην όμως το τραγούδι του "Το παράαπονο του πρεζάκια" ένα καταπληκτικό χασάπικο που περιγραφει το προσωπικό του δράμα το λέει με χαρούμενο στύλ που εμπνεει κέφι και αισιοδοξία. Αυτη είναι η διαφορά του γνήσιου ρεμπέτικου από τις κλαψούρες του 1950 - 1960.
Η μοίρα του Κώστα Σκαρβέλη: Πεθανε στην Κατοχή από την πείνα "Εξ οιδήματος υποσιτισμού" γράφει επι λέξει το πιστοποιητικό θανάτου του.
Ο Παπάζογλου, ο Γιοβάν Τσαούς, ο Δελλιάς και ο Μπάτης σταμάτησαν την καριέρα τους το 1937 αηδιασμένοι από τη λογοκρισία που επέβαλε η δικτακτορία του Μεταξά