Αλλά μια ματιά στις ετικέτες των δίσκων, μπορεί να αποκαλύψει και άλλες πτυχές του θέματος. Π.χ. αυτό το ΒΙΕΜ που βλέπουμε στις ετικέτες σημαίνει ότι τα ποσά από τα δικαιώματα του δίσκου εισπράττει και αποδίδει (προφανώς κατόπιν συμφωνίας) στους δικαιούχους η ΒΙΕΜ (μέλος της οποίας είναι η ΑΕΠΙ και η οποία σύμφωνα με το Μανιάτη έχει υποκαταστήσει τη ΒΙΕΜ). Αν κοιτάξεις ετικέτες δίσκων του Τσιτσάνη, θα διαπιστώσεις κάτι πολύ περίεργο, εκεί που άλλοι δίσκοι γράφουν ΒΙΕΜ, οι περισσότεροι δίσκοι του Τσιτσάνη γράφουν Β. ΤΣ. που πάει να πει ότι τα χρηματικά ποσά πηγαίνουν κατευθείαν στον Τσιτσάνη από τη δισκογραφική εταιρεία, χωρίς τη μεσολάβηση της ΑΕΠΙ. Μήπως ο Τσιτσάνης ένοιωθε αρκετά δυνατός τότε, ώστε αποφάσισε να διαχειρίζεται μόνος του τα δικαιώματά του?Δεν νομίζω να θεωρεί κανείς πως ο οποιοσδήποτε δημιουργός οδηγήθηκε παρά τη θέλησή του στα γραφεία της ΑΕΠΙ όπου μετά από βασανισμό υπέγραψε σύμβαση, ενώ σιδεροδέσμιος φώναζε "τα τραγούδια μου ανήκουν στο λαό".
Το γεγονός ότι η ΑΕΠΙ, κατά πως λέει ο Κουνάδης, αγοράζει συλλογές δίσκων, μάλλον το αντίθετο δείχνει.Συμπέρασμα: σχεδόν όλα υπάρχουν...
8/4/1942 πέθανε ο Σκαρβέλης και 23/5/1942 ο Τούντας, οπότε το 2012 συμπληρώνονται 70 χρόνια από το θάνατό τους και λήγουν τα πνευματικά δικαιώματα. Λέτε, τέλη άνοιξης άντε αρχές καλοκαιριού του 2012 να τρέχουν οι "κατέχοντες" ποιος θα πρωτοβγάλει όλα τα ακυκλοφόρητά τους ώστε "να τα διαδώσει και να τα διασώσει"?