Ζωντανή ηχογράφηση 1956
Ζωντανή ηχογράφηση 1956
Συγχαρητήρια σε όποιον έκανε αυτό το καλό στ' αυτιά μας!
Μόλις βρω χρόνο θα βάλω κι άλλα.
- Alcibiadis
- More than 150 posts user.
- Δημοσιεύσεις: 262
- Εγγραφή: 31 Αύγ 2008 08:07 pm
- Τοποθεσία: όπου παίζει ο "γαύρος"!...
- Επικοινωνία:
είμαι λίγο δύσπιστος στη χρονολογία 1956, ακούγοντάς τα 2 τραγούδια, με παραπέμπουν γύρω στο '60 χωρίς όμως να βάζω και στοίχημα...
η Μπέλλου όπως πάντα καταπληκτική, ο Χιώτης όμως--ας μου επιτραπεί να το πω-- μου δίνει την εντύπωση ότι παίζει για πάρτυ του σαν να μην τον ενδιαφέρει η συνοδεία.
την ώρα του τραγουδιού δηλ. ακούω δύο διαφορετικές μελωδικές γραμμές (μπουζούκι--φωνή), σαν να γίνεται "πόλεμος" εκ μέρους του μπουζουκιού για τη... μερίδα του λέοντος.
αυτά τα - σολιστικού χαρακτήρα- εγωιστικά σημάδια φανερώνουν κατά τη γνώμη μου την αρχή μιας μεγάλης παρακμής με όλα τα γνωστά συνεπακόλουθα για το λαικό μας τραγούδι...
υγ. θεωρώ προς αποφυγήν παρεξηγήσεως ότι ο Χιώτης υπήρξε κορυφαίος παίκτης και δημιουργός. Την παρακμή την προδιαγράφουν οι κοινωνικές συνθήκες και φάνταζε μάλλον ακατόρθωτη η αναστροφή της, ακόμα και από τα ίδια τα ιερά τέρατα....
υγ. αναφέρομαι στα τραγούδια "ας πέθαινες να γλύτωνα" και στο "ειπα να σβήσω τα παλιά" που ακούγονται στην ίδια ηχογράφηση....
http://rembetikoidialogoigmail.blogspot.com
- ΑΓΓΕΛΙΚΗ
- More than 150 posts user.
- Δημοσιεύσεις: 350
- Εγγραφή: 04 Μάιος 2005 10:10 am
- Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη
Προσωπικα δυσκολευτηκα να το ακουσω ολοκληρο, με πονεσε το κεφαλι απο την πολυλογια και την ενταση του μπουζουκιου του Χιωτη. Παιζει το ιδιο δυνατα, αν οχι και περισσοτερο, απο τη Μπελλου και βαζει ενα σωρο γεμισματα παντου, λες και θελει να ακουγεται αυτος κι οχι η φωνη! Ελπιζω αυτο να οφειλεται στη θεση που ειχε το μαγνητοφωνο της εποχης, γιατι δε θελω να πιστεψω οτι μουσικος τετοιου μεγεθους οπως ο Χιωτης θα επεφτε σε τετοιο μουσικο παραπτωμα.
Τι να πω, ισως συνεβαινε και τοτε αυτο που γινεται συχνα και τωρα με τους δεξιοτεχνες του μπουζουκιου που τους πληρωνουν οι μαγαζατορες για να ειναι ατραξιον παιζοντας 50 νοτες το δευτερολεπτο και να αλαλαζουν τα πληθη....
Κακία, υποκρισία, αχαριστία.
- bill1961
- συντονιστής<br>(03/2008 ως τώρα)
- Δημοσιεύσεις: 1024
- Εγγραφή: 10 Μάιος 2005 11:51 pm
- Τοποθεσία: Ηγουμενίτσα
Και με την ευκαιρία, γνωρίζουμε πότε άρχισε να χρησιμοποιεί μαγνήτες ο Χιώτης?
- ΑΓΓΕΛΙΚΗ
- More than 150 posts user.
- Δημοσιεύσεις: 350
- Εγγραφή: 04 Μάιος 2005 10:10 am
- Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη
Εγω δεν κρινω την τεχνικη αρτιοτητα της ηχογραφησης, κρινω το τελικο αποτελεσμα που εισεπραξαν τα αυτια μου. Δεν ξερω αν αυτο οφειλεται στην ηχογραφηση (υποψιαζομαι πως οχι), μαλλον ομως οφειλεται στο πνευμα που ειχε πια επικρατησει στα μαγαζια. Επιδειξη δεξιοτεχνιας ως αυτοσκοπος, ηλεκτρικος ηχος για να γινεται σαματας, φανταζομαι γκαρσονια με παπιον κλπ
Ε δεν ειναι και ο,τι καλυτερο για να ακουσεις ετσι τραγουδιαπου γραφτηκαν και παιχτηκαν με το φυσικο ηχο της εποχης λιγο πριν και λιγο μετα τον πολεμο.
Κακία, υποκρισία, αχαριστία.
- bill1961
- συντονιστής<br>(03/2008 ως τώρα)
- Δημοσιεύσεις: 1024
- Εγγραφή: 10 Μάιος 2005 11:51 pm
- Τοποθεσία: Ηγουμενίτσα
Για σκέψου, ποια θα ήταν η κρίση μας ακούγοντας το απαράδεκτο ηχητικό από τη "Βαρώνα" που έχουμε στη σελίδα? Και μετά θυμήσου τι εισέπραξαν τα αυτιά του Βουλού (αλλά και της Σταυρούλας που απ' ότι θυμάμαι βοήθησε με τους στίχους) όταν άκουσαν την ίδια εκτέλεση.