ΠΑΛΙΕΣ ΚΑΙ ΝΕΕΣ ΕΚΤΕΛΕΣΕΙΣ

Απόψεις σας για τη σελίδα, προβλήματα που εντοπίζονται, σχόλια, παρατηρήσεις
Μήνυμα
Συγγραφέας
Άβαταρ μέλους
vacondios
More than 150 posts user.
Δημοσιεύσεις: 324
Εγγραφή: 28 Αύγ 2004 07:17 am
Τοποθεσία: Αρτέμιδα Αττικής

#15 Δημοσίευση από vacondios »

PLANTMAN έγραψε:ta pneumatika dikeomata den stamatan na isxioun meta ta 50 peripou xronia meta ton thanato tou kallitexni?
alla kai pali ti na to kanoume
oute marko den mas epitrepoun
Αυτούς τους νοιάζει για τα πειρατικά CD του Μαζωνάκη που πουλάνε οι μαύροι. Και λένε "η πειρατεία σκοτώνει τη μουσική" Ποιά μουσική μωρέ?
Πάντως ο ΝΟΜΟΣ 2121/1993 περί πνευματικής ιδικτησίας αναφέρει επί λέξει στο άρθρο 29

1. Η πνευματική ιδιοκτησία διαρκεί όσο η ζωή του δημιουργού και εβδομήντα (70) χρόνια μετά το θάνατό του, που υπολογίζονται από την 1η Ιανουαρίου του έτους το οποίο έπεται του θανάτου του δημιουργού.

Μέχρι τώρα δεν έχω υπόψη γνωστό δημιουργό που να έχουν συμπληρωθει 70 χρόνια από το θάνατό του.

Απ' ότι δείχνουν τα πράγματα οι πρώτοι έλληνες μουσικοί των οποίων το έργο θα επιβιώσει τουλάχιστον 70 χρόνια μετά το θάνατό τους είναι οι
Ανέστης Δελλιάς
Γιώργος Κάβουρας
Κώστας Σκαρβέλης
Ο Βαγγέλης Παπάζογλου πότε πέθανε?

Αυτό που αναρωτιέμαι είναι ποιός θα θυμάται το Μαζωνάκη 70 χρόνια μετά το θάνατό του.

Άβαταρ μέλους
vacondios
More than 150 posts user.
Δημοσιεύσεις: 324
Εγγραφή: 28 Αύγ 2004 07:17 am
Τοποθεσία: Αρτέμιδα Αττικής

#16 Δημοσίευση από vacondios »

bill1961 έγραψε: 3." Ο Μάρκος Βαμβακάρης τραγουδούσε για να μας χαρίσει τα μεράκια του"?
Και τότε από το 34 και μετά, τι δουλειά έκανε για να ζήσει?
Καλύτερα να μη σου πώ τί δουλειά έκανε για να ζήσει ο ίδιος και τα παιδιά του τη δεκαετία του 1950 γιατί θα στενοχωρεθώ πολύ. Πάντως ακόμα και τότε έγραφε τραγούδια.

Άβαταρ μέλους
vacondios
More than 150 posts user.
Δημοσιεύσεις: 324
Εγγραφή: 28 Αύγ 2004 07:17 am
Τοποθεσία: Αρτέμιδα Αττικής

#17 Δημοσίευση από vacondios »

Admin έγραψε:Παιδιά καλύτερα να σταματήσει εδώ η κουβέντα γιατί όποιος θέλει μπορεί να μπει και να διαβάσει αυτά που λέμε. Δεν εκφράζω άποψη για το τί είναι νόμιμο και τί παράνομο. Για να μπλέξει κανείς δεν χρειάζεται να φταίει απαραίτητα. Ας ξαναγυρίσουμε στην αρχική κουβέντα και ας το αφήσουμε αυτό.
Admin μην ανησυχείς καθόλου. Αυτό που έχεις κάνει μέχρι τώρα είναι νομιμότατο. Το έργο σου είναι θεάρεστο. Και εννοώ για τους Θεούς της Ελληνικής μουσικής που περασαν και δεν προκειται να ξαναπεράσουν από αυτόν τον τόπο.

Άβαταρ μέλους
PLANTMAN
More than 150 posts user.
Δημοσιεύσεις: 376
Εγγραφή: 02 Οκτ 2004 12:14 am

#18 Δημοσίευση από PLANTMAN »

to vivlio me tin autoviografia tou den anaferei ti douleia ekane etsi?
apo to 50 stamatisan oi diskoi kai ksekinise pali na ixografei to 60.
an ksereis leptomeries pes mas na mathenoume

Άβαταρ μέλους
bill1961
συντονιστής<br>(03/2008 ως τώρα)
Δημοσιεύσεις: 1024
Εγγραφή: 10 Μάιος 2005 11:51 pm
Τοποθεσία: Ηγουμενίτσα

#19 Δημοσίευση από bill1961 »

Μέχρι το 54 δουλεύει στα πάλκα και βγάζει τότε ένα δίσκο με το «Συμφέρον» απ’ τη μια μεριά και το «Πολλά είδανε τα μάτια μου» απ’ την άλλη.
Το 1954 αρρώστησε με βαριά αρθρίτιδα και σταμάτησε να παίζει. Το ’55, το ’56 το ’57 και το ’58 ο Μάρκος είχε «σβήσει» από τα πάλκα των Αθηνών. Τα­ξίδεψε και έπαιξε σε μαγαζιά στην Ικαρία, τη Σάμο, την Άρτα, τα Γιάννενα, την Πρέβεζα, το Μεσολόγγι, το Βόλο, τη Λάρισα, σε πολλές άλλες πόλεις. Οι δισκογραφικές εταιρίες τον είχανε ξεχάσει. Είναι γνωστό ότι τότε αναγκάστηκε να παίζει σε ταβέρνες και να βγάζει τη "σφουγγάρα" για να επιβιώσει. Μέχρι το 60 που αρχίζει η δεύτερη περίοδος στην καριέρα του.

Άβαταρ μέλους
seaofwine
More than 50 posts user
Δημοσιεύσεις: 55
Εγγραφή: 26 Φεβ 2005 04:37 pm

#20 Δημοσίευση από seaofwine »

Έχω την εντύπωση οτι ο Μάρκος κατά τη δεκαετία '40 ελαχιστοποιεί σε μεγάλο ποσοστό την μουσική δημιουργία και αφωσιώνεται στην ερμηνεία τραγουδιών άλλων καλλιτεχνών, όπως Τσιτσάνη, Καλδάρα, Περιστέρη κλπ. Σίγουρα κάποιος θα με αμφισβητήσει αλλά προτείνω ν ανεβάσουμε κάποια κομμάτια του Πατριάρχη του μουσικού αυτού είδους, που χρονολογούνται στη μεταπολεμική περίοδο. Είμαι σίγουρος ότι η μουσική αξία τους θα είναι εξίσου σημαντική όσο των αριστουργημάτων κατά την "προπολεμική" καριέρα του.
tilakos

Άβαταρ μέλους
vacondios
More than 150 posts user.
Δημοσιεύσεις: 324
Εγγραφή: 28 Αύγ 2004 07:17 am
Τοποθεσία: Αρτέμιδα Αττικής

#21 Δημοσίευση από vacondios »

bill1961 έγραψε: Το 1954 αρρώστησε με βαριά αρθρίτιδα και σταμάτησε να παίζει. Το ’55, το ’56 το ’57 και το ’58 ο Μάρκος είχε «σβήσει» από τα πάλκα των Αθηνών. Τα­ξίδεψε και έπαιξε σε μαγαζιά στην Ικαρία, τη Σάμο, την Άρτα, τα Γιάννενα, την Πρέβεζα, το Μεσολόγγι, το Βόλο, τη Λάρισα, σε πολλές άλλες πόλεις.
Γιατί δε λες ότι πήγε και τραγούδησε και στην Αγαπημένη του Σύρο που έγραψε και το ομόνυμο τραγούδι? "Σύρα η επάνω χώρα σου"
bill1961 έγραψε: Οι δισκογραφικές εταιρίες τον είχανε ξεχάσει. Είναι γνωστό ότι τότε αναγκάστηκε να παίζει σε ταβέρνες και να βγάζει τη "σφουγγάρα" για να επιβιώσει. Μέχρι το 60 που αρχίζει η δεύτερη περίοδος στην καριέρα του.
Πάντως η λογική δε λέει ότι εαν την περίοδο 1934-1948 εαν είχε αμοιφτεί σύμφωνα με το μέγεθος της δημιουργίας του (πχ σε τιμές Νταλάρα) δε θα έπρεπε να είχε αποσυρθεί στην έπαυλή του και πού και πού να κάνει καμιά βόλτα με το κότερό του ή το λίαρ τζετ του?
bill1961 έγραψε: Θέλω να πω, να μη ωραιοποιούμε καταστάσεις και ηρωοποιούμε πρόσωπα έτσι απλά. Η αλήθεια συνήθως είναι πιο πεζή.
O άνθρωπος του οποίου το χέρι έπαιξε την πρώτη πενιά μπουζουκιού που γράφτηκε ποτέ στο βινύλιο στην Ελλάδα δεν έχει ανάγκη ούτε από δική μου ηρωοποίηση ούτε τίποτα.Είναι και θα μείνει πρωτοπόρος και όσο περνούν τα χρόνια τόσο θα αναγνωρίζεται. Η γνώμη μου είναι ότι ο Μάρκος θα ζεί ακόμα και 200 χρόνια μετά το 1972

Απάντηση

Επιστροφή στο “Η δική σας γνώμη”