Νίκος Πουρπουράκης

Kάποιος βάζει πληροφορίες,στοιχεία,φωτο , οι άλλοι ας συμπληρώνουν να μαζέψουμε όσο περισσότερα μπορούμε.
Απάντηση
Μήνυμα
Συγγραφέας
aglaiadakis

Pourpourakis

#36 Δημοσίευση από aglaiadakis »

Kalimera apo Los Angeles. Fevgo gia doulia alla skeftika na sas valo kai afto to video clip me musiki pou pezi o Nikos 1972 sti California prin na figi gia Hawaii.

Edo mou ipe oti ihe kala pedia mazi tou stin githara kai sta drums kai kalli tragoudistria.

Enai ena mikro digma gia na dite pos to peksimotou allaze me ton kairo. To videoclip ton dihni apo mikro mehri tora 2010.

Kai akomo pezi opos epeze palia.

http://www.youtube.com/watch?v=nu5Pb2mTL1Q

aglaiadakis

Pourpourakis

#37 Δημοσίευση από aglaiadakis »

Den ksero an afto enai to katalilo site gia na grapso kiala stihia alla an ehete kai ligaki ipomoni, opos ipa, prospatho na matho kiala stihia gia tin zoi to Pourpouraki. To ksero ehoun grapsi liga stihia sta periodika. Alla eho mathi kiala pou enai "interesting." Vrika kommatia fimerides pou ton piran dikastirio dio mahazia pidi ton thelane kai ta dio na peksi. (1950's)

Alli istoria enai pou teliose apo programma kai pige me kapious dithen gia cafe kai apokimithike sto aftokinito. Douleve NY kai vriskotan tin alli mera sto Chicago. San apagogi alla me kalo apotelesma.

Ihen peksi sto Detroit kai thimotan pou piran ena tsouvali asimenia dollaria kai to ta rihnan eki i ellines pelates.

Ena proi pige peripato kai mpike se ena mahazi pou poullouse diskous kai ollo to mahazi ihen tis fotografies tou ston tiho.

Mehri simera to proi pire kapios telefono sto spiti kai me rotouse pou itan o Nikos tosa hronia pidi ton thimotan apo NY kai olli ton kamaronane, itan mikros alla polli kallos musikos.

Kai tora arhizo kai grafo kato olla ta megala onomata pou doulepsan me ton Niko sta pallia hronia.

Otan efige pia apo to East pou leme itan san na ksafanistikan ta ihni tou.
Edo tha valo video clip ta mahazia sto Chicago kai ena sto Atlanta, Georgia gia na dite ti ginotan edo prin 40-50 hronia. Tora den iparhoun "bouzoukia" opos tote.

http://www.youtube.com/watch?v=i60J_rZsnW4

http://www.youtube.com/watch?v=4ZtqtoqldFU

aglaiadakis

Pourpourakis

#38 Δημοσίευση από aglaiadakis »

Yiasas, An thelete na dite kati poli kainourgio gia ton Niko Pourpouraki kitakste se afto to video sto You Tube kai sto Facebook. Pigame sto panigiri tis Agias Sofias edo sto Los Angeles (12 September, 2010) kai eki epekse o Nikos Pourpourakis ligaki me tin orchistra. Enai ta sinisthismena ta horeftika alla pale kala. Akoma pezi orea. Aftos enai o Nikos Pourpourakis simera! :D

http://www.youtube.com/watch?v=fvdEQL0BkxY

aglaiadakis

Xronia Polla - χρονα πολλα!

#39 Δημοσίευση από aglaiadakis »

Yιασας. Ελπιζο το 2011 να εναι γεματο με ιγια και χαρα!

Ιπαρχι ενα μικρο λαθος στο REBET CAFE. Πορι κανις να το διορθοση;

Tha ta grapso me Anglika pidi mou enai diskolo - PROTO AP OLLA - Thela na sa po ollous ena megalo efharisto gia olla ta kala sas logia gia ton Niko. Thelo ligaki tin voithia sas. Iparhi ena para polli mikro lathos se mia foto sto Rebet Cafe. Se afti ti fotografia enai o Nikos Pourpourakis, Amalia Baka kai Thanasis Evgenikos. To lathos enai oti i kopella dipla apo ton Niko enai i proin gineka tou i Katina Dakis (Pourpourakis) pou douleve kai afti mazi tou polla hronia san tragoudistria. Den enai i Diamanto. Mikro lathos enai alla ithela toulahisto na enai sosti i pliroforia. Kai pali sas efharisto para polli. An thelete na dite ton Niko pali opos enai tora eho anevasi kiala videoclip sto You Tube pou vgalame tora ta Xristougena.

Άβαταρ μέλους
ntouzenis
More than 150 posts user.

#40 Δημοσίευση από ntouzenis »

OK mrs (?) Aglaiadakis, it will be fixed !!

If you know please tell us more about Amalia Bakka and Diamanto.
In addition every information about rebetiko in the States is welcome !!

Καλη χρονια !!!

aglaiadakis

Pourpourakis / Amalia Bakka

#41 Δημοσίευση από aglaiadakis »

I will ask Niko about Amalia to see if he remembers any details. On the photo itself is his first wife KATINA. She sang with him for many years. The photo was sent to us by the daughter of Thanasis Evgenikos and Niko was very surprised when he saw it. There is a CD that was available with Amalia Bakka's music that I purchased several years ago with a booklet and photos. I will find it and perhaps I can scan in some of the photos. I have some connections with collectors that know about Amalia and her contribution to music.

My name is Lea (short for Aglaia) and I am married to Nikos Pourpourakis. I want to thank you all again for your interest in another musician that has been around since the 1950s and has contributed a little bit to our music culture.

AND OF COURSE!! I will try to give you as much information as possible about the rembetiko music style here in the United States and primarily what Niko remembers about playing this type of music. If you have access to Facebook, I did a quick biography based on the one you have here and I added all the artists (musicians and singers) that he worked with over the years. Please feel to look at all the photos and read the biography which I will keep updating with more information as I obtain it. I have also added more to You Tube.

Again, thank you very much!! Here are two Taksimia for you to listen to and watch. One is from the year 2000 and the other is from December 2010. Enjoy.

http://www.youtube.com/watch?v=ZNr6tAY0e-k (2000)

http://www.youtube.com/watch?v=B_RwaY75iBk (2010)

Άβαταρ μέλους
ntouzenis
More than 150 posts user.

#42 Δημοσίευση από ntouzenis »

Thank you mrs Lea for your information and contribution !!
I'm friend with Nikos in facebook and i have seen all the fotos.
We must congratulate you and your husband, for keeping all these fotos and letting us see !!!

For example, the fotos with Hiotis and many other musiicians, tranfer us at that era... the good relations among the musicians, the popularity they had to the Greek-Americans, the culture they were carrying and giving to the Greeks, the time they had, the whole atmosfere...

Thanks again and we look forward for any more information about the life and work of Greek musician in the States !!
Τελευταία επεξεργασία από ntouzenis σε 04 Ιαν 2011 10:08 pm, έχει επεξεργασθεί 1 φορά συνολικά.

Απάντηση

Επιστροφή σε “Βιογραφίες”