Ο μαστούρας του ΜΑΡΚΟΥ σε πολλες ταχύτητες...

"Κονσούλτο"
Απάντηση
Message
Συγγραφέας
Άβαταρ μέλους
pigeonaras
More than 50 posts user
Δημοσιεύσεις: 61
Εγγραφή: 22 Ιουν 2008 03:17 pm
Τοποθεσία: Σαλλλόνικα

#15 Δημοσίευση από pigeonaras » 09 Μάιος 2010 09:02 pm

arxarios έγραψε:γιατι ειναι απο μι αφου ξεκιναει απο σολ; :D
Αμ προσεξεις, στο τέλος η εισαγωγή κλεινει σε ΜΙ αν αρχισεις απο ΣΟΛ....
Θα στο εξηγησω εμπειρικα και όχι θεωρητικα → Αν ξεκινούσες από ΦΑ δεν θα τελείωνες την εισαγωγή σε ΡΕ?????
Κοινώς,να σου πω και τις συγχορδιες, αν ξεκινήσεις με ΦΑ ματζόρε την εισαγωγή, θα την κλεισεις μετα με ΡΕ μινορε.....αντίστοιχα αν την ξεκινήσεις με ΣΟΛ ματζορε θα την κλεισεις σε ΜΙ μινορε........Με λίγα λογια αλλάζει η τονικότητα του τραγουδιού.....
Επισης αν το παιξεις απο ΡΕ, οι συγχορδιες του ειναι ΦΑ+,ΛΑ+,ΡΕ-,(ΣΟΛ-) ενώ αν το παιξεις απο ΜΙ ειναι ΣΟΛ+,ΣΙ+,ΜΙ-,(ΛΑ-) ..... ♫ ♫♫

Πιστεύω να μην σε μπερδεψα......

♪ ♪ ♪♪♪ ♫

arxarios
Δημοσιεύσεις: 20
Εγγραφή: 07 Αύγ 2009 03:35 pm

#16 Δημοσίευση από arxarios » 09 Μάιος 2010 09:26 pm

αρα ξεκιναει απο σολ ματζορε δλδ σολ ρε σολ συγχορδια πιανω εγω οταν το παιζω (νομιζω λεγεται μπαρε αυτο η κανω λαθος;) και τελειωνει η εισαγωγη σε μι μινορε η οποια ειναι σολ σι μι . :D

αρα αποτι καταλαβαινω οταν θελουμε να πουμε απο που ειναι ενα τραγουδι κοιταμε το κλεισιμο της εισαγωγης;

εγω νομιζα οτι κοιταμε πως ξεκιναει.

σε κουραζω αλλα ειμαι λιγακι ασχετος απο θεωρια .
οτι μαθαινω απτο ιντερνετ .

Άβαταρ μέλους
pigeonaras
More than 50 posts user
Δημοσιεύσεις: 61
Εγγραφή: 22 Ιουν 2008 03:17 pm
Τοποθεσία: Σαλλλόνικα

#17 Δημοσίευση από pigeonaras » 09 Μάιος 2010 10:43 pm

arxarios έγραψε:αρα ξεκιναει απο σολ ματζορε δλδ σολ ρε σολ συγχορδια πιανω εγω οταν το παιζω (νομιζω λεγεται μπαρε αυτο η κανω λαθος;) και τελειωνει η εισαγωγη σε μι μινορε η οποια ειναι σολ σι μι . :D

αρα αποτι καταλαβαινω οταν θελουμε να πουμε απο που ειναι ενα τραγουδι κοιταμε το κλεισιμο της εισαγωγης;

εγω νομιζα οτι κοιταμε πως ξεκιναει.

σε κουραζω αλλα ειμαι λιγακι ασχετος απο θεωρια .
οτι μαθαινω απτο ιντερνετ .
Σχεδόν σε όλες τις περιπτώσεις, εκει που τελειώνει η εισαγωγή, σε αυτό τον τόνο ειναι και το τραγουδι....(έτσι συμπιπτει συνήθως στα Ρεμπέτικα Άσματα και οχι μόνο....) ♫♫

Άβαταρ μέλους
ntouzenis
More than 150 posts user.
Δημοσιεύσεις: 616
Εγγραφή: 01 Νοέμ 2005 12:54 pm
Τοποθεσία: Χανιά

#18 Δημοσίευση από ntouzenis » 10 Μάιος 2010 05:16 pm

Συγγνωμη,ισως φταιω που σε μπερδεψα αρχαριε.
Το τραγουδι ειναι απο ΜΙ, σημαινει οτι αυτη ειναι η τονικη του βαση.
Μπορει να περιεχει κι αλλα ακκορντα αλλα η βαση του συγκεκριμενου ειναι το ΜΙ. Ετσι γινεται με ολα τα τραγουδια, εχουν καποια τονικη βαση που δεν ειναι απαραιτητα το πρωτο ακκορντο. Και θα διαφωνησω με το πιτζεονάρα ;-) οτι μπορει και η καταληξη της εισαγωγης (γενικα μιλαμε) να ειναι σε αλλο ακκορντο, βεβαια δεν ειναι συνηθες.

Οσο ασχολεισαι με τη μουσικη, παιζοντας και με αλλους, θα εξοικειωθεις με το να βρισκεις "απο που ειναι" ενα τραγουδι !!

Το μονο μπερδεμα στα ρεμπετικα που βρισκω εγω, ειναι σε καποια χιτζαζ, που μπορουμε να πουμε οτι ειναι μινορε μια τεταρτη πανω.
Παραδειγμα το "Πλουσιοπαιδο" που ουσιαστικα ειναι απο σολ μινορε, μπορει καποιος να πει οτι ειναι απο ρε χιτζαζ, γιατι κλεινει εκει.
Το ιδιο και το "Πηρα τη στρατα κι ερχομαι" το λες και σολ μινορε το λες και ρε χιτζαζ.
Επισης εκτος απο χιτζαζ το "Για να σε κανω ανθρωπο" ειναι γενικα σε δρομο κιουρντι, ξεκιναει με ρε χιτζαζσκιαρ, καταληγει σε νοτα μι η εισαγωγη, το κουπλε παει σε μι κιουρντι και το ρεφραιν περναει και απο λα χιτζαζ, το απολυτο μπερδεμα, αλλά και η ομορφια της μουσικης μας !!

Άβαταρ μέλους
pigeonaras
More than 50 posts user
Δημοσιεύσεις: 61
Εγγραφή: 22 Ιουν 2008 03:17 pm
Τοποθεσία: Σαλλλόνικα

#19 Δημοσίευση από pigeonaras » 10 Μάιος 2010 06:03 pm

ntouzenis έγραψε:Και θα διαφωνησω με το πιτζεονάρα οτι μπορει και η καταληξη της εισαγωγης (γενικα μιλαμε) να ειναι σε αλλο ακκορντο, βεβαια δεν ειναι συνηθες.
Γι αυτές τις ελάχιστες περιπτώσεις ανέφερα στον φίλο μας τον arxario......


♫ ♫♫♫ ♫♫ ♫♫♫ ♫♫ ♫♫♫ ♫♫ ♫♫♫ ♫♫ ♫♫♫ ♫♫ ♫♫♫ ♫♫ ♫♫♫ ♫♫ ♫♫♫ ♫

Απάντηση

Επιστροφή σε “Κουβεντούλα”