Διορθώσεις και επισημάνσεις στα τραγούδια.

Ανακοινώσεις και τυχόν προβλήματα στη ρεμπετοσελίδα (πχ προβληματικό τραγούδι - πρόβλημα σύνδεσης - λάθος στοιχεία σε τραγούδι κλπ).
giwrgos_p
More than 50 posts user
Posts: 76
Joined: 30 Sep 2006 08:03 pm
Status: Offline

Postby giwrgos_p » 14 Jan 2014 11:02 pm

Εξαιρετικό! Παίζουν πλέον όλα στον player! Ευχαριστούμε...

Μερικές ακόμα παρατηρήσεις:
1. «Έφυγες κάποιο δειλινό», στον Κ.Καπλάνη. Έχει ανεβεί δύο φορές η ίδια ηχογράφηση, με διαφορετικά σχόλια και συντελεστές όμως. Κάποιο λάθος υπάρχει σε μία από τις δύο. Το ανέφερα και στα σχόλια της μίας από τις δύο ηχογραφήσεις.
2. «Αν θέλεις κι αν δεν θέλεις», στην Ρ.Αμπατζή. Ενώ στα σχόλια αναφέρεται σαν συνθέτης ο «Στ.Μιχαλόπουλος»(δηλαδή Μιχάλης Σουγιούλ)», ωστόσο δεν έχει συνθέτη τον Μ.Σουγιούλ αλλά «Άλλος Καλλιτέχνης». Δεν θα ήταν καλύτερο να μεταφερθεί στην κατηγορία του Μ.Σουγιούλ;
3. «Αραμπί καρτζαάρ μανές» στην ενότητα του Α.Νταλγκά, δεν παίζει στον player.
4. Στον Κ.Σκαρβέλη δεν είναι ελεύθερα τα:
• «Είσαι γκρινιάρα και γλωσσού», δεν αναφέρεται στιχουργός, τραγουδάει ο Μάρκος από δίσκο 45 στοφών.
• «Σπάστα κα τα πληρώνω», δεν αναφέρεται στιχουργός, τραγουδάει ο Γ.Κάβουρας.
• «Μάνα μη με καταριέσαι», δεν αναφέρεται στιχουργός, τραγουδάει ο Γ.Κάβουρας.
• «Συρτό πολίτικο», οργανικό.
• «Μην περάσεις από τη γειτονιά μου(Τράβα ρε μάγκα και αλάνι)», εκτέλεση με το Μάρκο, από δίσκο 45 στροφών του 1968.
• «Απ’ τον καημό μου πίνω», τραγουδάει ο Απόστολος Χρυσούλης, 1938.
• «Καημό μεσ’ στην καρδούλα μου», δεν αναφέρεται στιχουργός, τραγουδάει η Σ.Μπέλλου, από δίσκο 45στροφών του 1966.
• «Αιγιωτοπούλα», αναφέρεται στιχουργός ο Σ.Περιστέρης, τραγουδάει η Γ.Μηττάκη, 1935. Μάλλον δεν είναι ελεύθερο, λόγω στιχουργού.
• «Γιατί να με γελάσεις», δεν αναφέρεται στιχουργός, ιδιωτική ηχογράφηση με τον Ι.Χαλικιά.
• «Κάτσε ήσυχα βρε γέρο», αναφέρεται στιχουργός και τραγουδιστής ο Κώστας Μακρής 1948. Στην κατηγορία του Π.Τούντα υπάρχει ηχογράφηση («Εκατό δραχμές την ώρα») που τραγουδιστής φέρεται επίσης ο Κ.Μακρής, και είναι ελεύθερη.
• «Μαρουσιώτισσα», δεν αναφέρεται στιχουργός, τραγουδάει ο Α.Νταλγκάς 1928.
• «Τα μαύρα μάτια», δεν αναφέρεται στιχουργός, τραγουδάει ο Α.Νταλγκάς 1928.
• «Κανείς δε βρέθηκε γιατρός», αναφέρεται στιχουργός ο Μ.Μάτσας, τραγουδούν Απ.Χατζηχρήστος και Γ.Κάβουρας 1938. Υπάρχει όμως ηχογράφηση («Θα σε κλέψω θα σε πάρω») όπου αναφέρεται στα σχόλια στιχουργός ο Μ.Μάτσας και είναι ελεύθερη.
• «Μέσα στα ξένα έρημος», δεν αναφέρεται στιχουργός, τραγουδάει ο Σ.Παγιουμτζής 1940.
• «Ψαραδάκι», δεν αναφέρεται στιχουργός, τραγουδάει η Α.Παγανά 1934. Πρόκειται για την ηχογράφηση που ανέβηκε πρόσφατα στη σελίδα.


Επειδή πέρασε η ώρα και δεν προλαβαίνω τώρα, τις ηχογραφήσεις από την ενότητα του Π.Τούντα που δεν είναι ελεύθερες θα προσπαθήσω να τις γράψω τις επόμενες μέρες.

User avatar
NIKOS_THESSALONIKH
More than 100 posts user
Posts: 141
Joined: 16 Oct 2004 04:57 pm
Location: Θεσσαλονίκη
Contact:
Status: Offline

Postby NIKOS_THESSALONIKH » 18 Jan 2014 11:31 am

Εεεεεεε έχω χάσει επεισόδια... :)
Μόλις τώρα το είδα... Τραγούδια του Σκαρβέλη και του Τούντα είναι ελεύθερα για κατέβασμα...:)

*Δηλαδή, δεν υπάρχουν πνευματικά δικαιώματα γι αυτά;
Αν ανοίξω ένα ταβερνάκι και παίζω μόνο από αυτά δεν πληρώνω ΑΕΠΙ..;

giwrgos_p
More than 50 posts user
Posts: 76
Joined: 30 Sep 2006 08:03 pm
Status: Offline

Postby giwrgos_p » 21 Feb 2014 05:25 pm

Τώρα, δεν ξέρω αν είναι εδώ ο σωστός χώρος, αλλά θα το επισημάνω.
Ανέβηκε στη σελίδα ηχογράφηση του τραγουδιού "Εν τάξει" του Κ.Μπέζου, με χρονολογία το 1934.
Στις άλλες δύο ηχογραφήσεις του τραγουδιού που υπάρχουν στη σελίδα, αναφέρεται χρονολογία 1935.
Οπότε... αυτή η ηχογράφηση που ανέβηκε είναι η πρώτη!
'Η μήπως όχι, και υπάρχει κάπου κάποιο λάθος;

User avatar
fakk
More than 150 posts user.
Posts: 492
Joined: 07 Mar 2006 10:22 am
Status: Offline

Postby fakk » 21 Feb 2014 07:28 pm

Γιωργο,
η χρονολογηση των τραγουδιων, αν δεν υπαρχουν αλλα στοιχεια, γινεται απο τον αριθμο μητρας. Εδω, οπως γραφουν τα σχολια, περιεργως εχουμε εναν αριθμο της τουρκικης columbia, και μαλιστα μοναδικο στη σειρα αυτη, ενω ο δισκος βγηκε απο την ελληνικη columbia. Ετσι δεν εχουμε μετρο συγκρισης. Λογικα βεβαια πρεπει να εχεις δικιο και να ειναι του 1935 η αργοτερα.

giwrgos_p
More than 50 posts user
Posts: 76
Joined: 30 Sep 2006 08:03 pm
Status: Offline

Postby giwrgos_p » 02 May 2014 08:12 pm

Ανέβηκε στη σελίδα ηχογράφηση του 1949 με τίτλο "Ζαλίστηκα ζαλίστηκα" στην οποία αναφέρεται ως συνθέτης ο Β.Τσιτσάνης. Στα σχόλια βέβαια αναγράφεται πως πρόκειται για τη μελωδία του "Συννέφιασε συννέφιασε", το οποίο όμως είναι του Γ.Μητσάκη.
Λοιπόν, όντως στο "Ζαλίστηκα ζαλίστηκα" γράφεται ως συνθέτης ο Τσιτσάνης ή πρόκειται για κάποιο εκ παραδρομής λάθος, και να το μεταφέρουμε το τραγούδι στα του Μητσάκη;

User avatar
fakk
More than 150 posts user.
Posts: 492
Joined: 07 Mar 2006 10:22 am
Status: Offline

Postby fakk » 02 May 2014 11:45 pm

Ο δίσκος (Freedom 3848) δε γράφει συνθέτη. Άρα πρέπει να το μεταφέρουμε στα του Μητσάκη.
Γιώργο μη σταματάς το ψάξιμο.

giwrgos_p
More than 50 posts user
Posts: 76
Joined: 30 Sep 2006 08:03 pm
Status: Offline

Postby giwrgos_p » 23 May 2014 10:21 am

Έχει ανέβει στη σελίδα ηχογράφηση με τίτλο "Σέρβικο σμυρνέικο" του Παπαϊωάννου, με χρονολογία 1937. Αναφέρει δε πως πρόκειται για διαφορετικό από το υπάρχον.
Το υπάρχον τώρα, είναι το "Σέρβικο σόλο" του Παπαϊωάννου, με χρονολογία το 1938.
Είναι σίγουρα διαφορετικά, ή μήπως είναι απλώς μία καθαρότερη ηχογράφηση;
Και αν είναι το ίδιο τελικά, ξέρουμε τη σωστή χρονιά;


Return to “Ανακοινώσεις - Προβλήματα - Διορθώσεις”

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 1 guest